زنان مطرح سينماي ايران اين روزها چه مي كنند؟!!
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

نگاهی به فعالیت های این روزهای زنان شاخص سینمای ایران

هستی برخی از هنرمندان که حرفه اصلی آن ها بازیگری است طی سال، در فیلم های سینمایی متعددی نقش آفرینی می کنند و برخی از فیلم ها را در نوبت اکران دارند یا بازی شان را در بعضی فیلم ها به پایان رسانده اند و منتظر پیشنهاد جدید هستند یا روی پیشنهادهای تازه فکر می کنند. در این گزارش به نقل از خبر آنلاین، به سراغ بازیگران زن معروف سینمای ایران رفتیم و درباره فیلم هایی که در نوبت اکران دارند و یا بازی شان به پایان رسیده است اطلاعاتی را دریافت کردیم که در پی می آید.

لیلا حاتمی

این بازیگر سینمای ایران که چندی پیش فیلم «چهل سالگی» را روی پرده سینماهای کشور داشت، فیلم «پرسه در مه» را در نوبت اکران دارد. «حاتمی» برای نخستین بار با همسرش «علی مصفا» در فیلم «لیلا» هم بازی بود و چندی پیش هم برای دومین بار در فیلم «چیزهایی هست که نمی دانی» مقابل هم ایفای نقش کردند.او به همراه «مصفا» هم چنین در فیلم «آسمان محبوب» داریوش مهرجویی بازی کرد و بعد از آن بازی اش را در فیلم «سعادت آباد» مازیار میری به پایان برد و هم اکنون در فیلم «جدایی نادر از سیمین» جدیدترین اثر «اصغر فرهادی» مشغول بازی است.

مریلا زارعی

«یک اشتباه کوچولو» آخرین فیلمی است که از وی هم اکنون در حال اکران است. «زارعی» فیلم «دیگری» را در نوبت اکران دارد. او بازی در سریال «کلاه پهلوی» را به پایان رساند و مشغول بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» است و در آینده ای نزدیک قرار است در فیلم «بانوی شهر ما» ابراهیم حاتمی کیا نقش آفرینی کند.

هدیه تهرانی

«هدیه تهرانی» فیلم سینمایی «فرزند صبح» را در انتظار اکران دارد. او چندی پیش با فیلم «هفت دقیقه تا پاییز» روی پرده سینماها بود. فیلم «نسل جادویی» ایرج کریمی با بازی وی چندی پیش وارد شبکه نمایش خانگی شد.

هنگامه قاضیانی

او فیلم های «طاووس های بی پر» و «نیلوفر» را در نوبت اکران دارد و آخرین فیلم اکران شده از وی در سینماها «بیداری رویاها» بود. «قاضیانی» بعد از اتمام بازی اش در فیلم «برف روی شیروانی داغ» به پروژه «سعادت آباد» مازیار میری پیوست و هم اکنون در انتظار آغاز فیلم برداری «من مادر هستم» جدیدترین ساخته «فریدون جیرانی» است.

نیکی کریمی

آخرین فیلم روی پرده کریمی «شکلات داغ» است. او بعد از پایان یافتن بازی اش در فیلم «جرم» مسعود کیمیایی، سومین فیلم خود را با نام «سوت پایان» مقابل دوربین برد. فیلم های جعبه موسیقی، شبانه روز و هم بازی، با بازی کریمی در انتظار اکران است.

مهتاب نصیرپور

«فرزند خاک» آخرین فیلمی بود که در سال 86 از او اکران شد. «نصیرپور» بعد از بازی در این فیلم تنها در پویانمایی «تهران 1500» نقش آفرینی و به فعالیت در عرصه تئاتر بسنده کرد.

باران کوثری

او بعد از بازی در فیلم «قصه پریا» فریدون جیرانی مشغول بازی در فیلم «دلتنگ که می شویم» پوریا آذربایجانی شد. البته در فیلم «یک حبه قند» سید رضا میرکریمی نام او به عنوان منشی صحنه دیده می شود و گویی قصد دارد اندکی از دنیای بازیگری فاصله بگیرد. «لطفا مزاحم نشوید» و «می زاک» با بازی وی در نوبت اکران قرار دارد.

ترانه علیدوستی

«تردید» آخرین فیلم روی پرده با بازی وی بود که سال 88 در سینماها به نمایش درآمد. «علیدوستی» که بازیگر گزیده کاری است فیلم «راز دشت تاران» را در نوبت اکران دارد. او بعد از بازی در فیلم «هر چه خدا بخواهد» نوید میهن دوست به جمع بازیگران فیلم «انتهای خیابان هشتم» علیرضا امینی پیوست که به تازگی فیلم برداری آن به پایان رسیده است.

مهناز افشار

چندی پیش او با فیلم «پسر آدم، دختر حوا» میهمان سینماهای کشور بود. «افشار» که فیلم های سینمایی «شبانه روز»، «خاطره» و «طبقه سوم» را در نوبت اکران دارد، بعد از اتمام بازی اش در فیلم «قصه پریا» فریدون جیرانی در فیلم های «سعادت آباد» مازیار میری بازی کرد. او در فیلم های «عروس تهران» مسعود نوابی و «ساندویچ سرد» بهمن گودرزی به ایفای نقش خواهد پرداخت

رویا تیموریان

آخرین فیلم روی پرده با بازی وی «پستچی سه بار در نمی زند» در سال 1387 بود. او فیلم «زادبوم» ساخته ابوالحسن داوودی را در انتظار اکران دارد و این روزها مشغول بازی در تئاتر «همه فرزندان خانم آغا» است. «تیموریان» که به تازگی بازی اش را در فیلم جدید «نیکی کریمی» با نام «سوت پایان» به پایان رسانده است، منتظر آغاز فیلم برداری جدیدترین ساخته «ابراهیم حاتمی کیا» با نام «بانوی شهر ما» است.

پریوش نظریه

او فیلم های سینمایی «دوزخ، برزخ، بهشت»، «کیمیا و خاک» و «چراغی در مه» را در نوبت اکران دارد و آخرین فیلمی که از نظریه اکران شد «حقیقت گمشده» بود که سال 1387 روی پرده رفت. او بازیگر گزیده کاری است و چندی پیش بازی اش را در فیلم «شب و قسم به دلتنگی» به پایان برد و سپس بازی خود را در فیلم «یک حبه قند» سید رضا میرکریمی آغاز کرده است و هم زمان در فیلم «در جست وجوی بهشت» بیژن میرباقری نقش آفرینی می کند. «نظریه» قرار است در آینده ای نزدیک فیلم کوتاه «فصل ها» را کارگردانی کند.

رویا نونهالی

فیلم «صداها» با بازی وی سال 88 اکران مناسبی نشد. «نونهالی» فیلم های «نیلوفر» و «عصر جمعه» را آماده اکران در سینماهای کشور دارد. او در سینما حضور کم رنگی دارد و این روزها با سریال «ساختمان 85» جدیدترین ساخته «مهدی فخیم زاده» در قاب تصویر جای گرفته است. «نونهالی» هم اکنون در سریال «این جا تهران است» ساخته «آرش معیریان» بازی می کند.

پانته آ بهرام

او در سریال «زیر هشت» بازی متفاوتی در تلویزیون ارائه داد و بعد از بازی در تئاتر و انجام فعالیت هنری در گالری های مختلف، آماده بازی در تازه ترین فیلم «فریدون جیرانی» با نام «من مادر هستم» است.

منبع : khorasannews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 30 مهر 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب